RSS

Hundträning och läkarbesök!

31 Aug
Hundträning och läkarbesök!

Som jag skrev i förra bloggen var jag i Linköping förra helgen och tränade med bizette här kommer några bilder.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
I tisdags var jag ledig för ett besök på distriktsläkarmottagningen här i Tranås. jag har utan synbar anledning fått ont i en fot. resultatet blev en remiss till ortopeden för att kolla upp det hoppas det inte dröjer för länge.
På kvällen blev det lydnadsträning i Linköping med träningsgruppen. Det gick riktigt bra trots lite problem med stadgan.I Går var jag i Gränna och hälsade på min bror och fick kräftor av honom så i går blev det kräftkok och lite kräftskiva föör mig och Bizette 🙂 I dag var Ewa och jag och spårade i Tenbäcken och slogs med älgflugor. Jag får Tacka Ewa för ett jätte bra och krävande spår precis vad Bizette behövde :-)Hon spårade bra. Vad gäller Ewas Maia
misstänks noskvalster hon har spårat jättebra förut nu funkar det inte alls som tidigare. Men blir säkert bra när hon varit hos veterinären :-).Nu ser jag fram emot en spännande Vecka bilbesktning på tisdag installation av ny panna på torsdag om man kan lita på hantverkare 😉 Väntar även besked av Ncc i Linköping om jobb denna veckan tog kontakt med dom förra veckan är trött på att jobba i Jönköping där jag arbetar nu.Nu är det daxs för en hundprommenad Ha det gott!

 
1 kommentar

Publicerat av på augusti 31, 2014 i Allmänt

 

Ett svar till “Hundträning och läkarbesök!

  1. Ewa

    augusti 31, 2014 at 5:53 e m

    Tack själv för ett kanonspår, även om vi inte nyttjade det till fullo 😉

     

Lämna en kommentar